Бойові зіткнення

Бойові зіткнення #

Битви в “Дзайбацу” — це стрімкі сутички тривалістю не більше пари хвилин, протягом яких всіх навколо оточує дощ з куль, обламки бетону, тріснуте скло, летючі осколки й пороховий дим. Пам’ятай що це не варгейм та завершуй битву швидше, ніж гравці зрозуміють, що взагалі сталося — прямо як в реальності.

Все в бою розбите на 10-секундні бойові «раунди», які відбуваються практично одночасно. Спершу опрацьовується ближній бій, потім стрілянина, а потім пересування та все інше. Персонажі можуть пройти 10 м або пробігти 20 м за раунд (рухаються вдвічі менше, якщо виконують якусь дію).

Якщо два персонажі стріляють один в одного і влучають, вони обидва отримують поранення. Досвідчені стрільці мають діяти розумно, щоб збільшити свої шанси на успіх, наприклад використовувати засідки чи інші тактичні маневри.

Порядок дій
1. Ближній бій
2. Дальній бій
3. Рух та все інше

Засідки та зненацькість #

Якщо одна сторона може застати іншу зненацька, наприклад влаштувавши засідку, то протягом першого бойового раунду супротивник не може діяти. Починаючи з другого раунду бойове зіткнення відбувається за загальними правилами. Якщо в ситуації неочевидно, чи одна сторона зможе застати іншу зненацька, тут можна зробити зустрічну перевірку, додаючи до кидка бонуси за наявність підходящих навичок.

Якщо ж в ситуації взагалі неочевидно, чи може одна сторона хоча б спробувати застати іншу зненацька, наприклад під час випадкової зустрічі, можна скористатись наступною табличкою.

d6 Готовність сторін
1-2 Сторона гравців завчасно дізналась про супротивника й має час на підготовку
3-4 Сторона супротивника дізналась про персонажів гравців та може виконати якісь дії
5-6 Обидві сторони не очікують одна одну та зістрічаються абсолютно непідготовленими

Дістати зброю #

Щоб дістати будь-яку зброю та зняти її з запобіжника, в тому числі вихопити холодну зброю з піхов, необхідно витратити на це один бойовий раунд. В цей же час персонаж може рухатися, ховатися за укриття чи навпаки почати зближати дистанцію. Вміння Іайдо дозволяє вихоплювати зброю миттєво.

Перестрілки #

Щоб атакувати ворога з вогнепальною зброєю, необхідно успішно пройти перевірку відповідного вміння. До перевірки навички можуть бути застосовані такі модифікатори:

Ситуація Мод.
Ціль поза зоною ураження -2
Ціль в рухомому транспорті -2
Стрільба на близькій відстані +1
Один раунд прицілювання +2
Ціль на видноті без укритя +2
Стрільба ведеться в упор +3

Модифікатори з одним знаком не додаються і завжди вибирається лише один найбільш значущий фактор.

У випадку успіху гравець робить кидок пошкоджень, що відповідає його зброї (наприклад 2d6 для пістолета) й співставляє значення з таблицею ефектів пошкоджень, щоб визначити як сильно постраждала ціль від атаки.

Боєприпаси #

Щоб спростити підрахунки в грі й підтримувати швидкий темп бою, не варто окремо відслідковувати витрату боєприпасів кожного раунду. Замість цього критичний привал під час атаки буде значити, що пістолет “клацнув” й необхідно потратити раунд на перезарядку. Якщо ж критичний провал стався під час першого кидка атаки, то можна вважати, що зброю заклинило чи сталась осічка. Тепер замість того, щоб рахувати кожну випущену кулю, у вас буде багато драматичних моментів заклинювання зброї та ненаграної паніки!

Бойові мистецтва та холодна зброя #

Хіба вміння рукопашного бою не втратили актуальності в епоху вогнепальної зброї? Не зовсім. Поки ворог вихоплює зброю, ти цілком встигнеш ударити його кулаками. І навіть потративши час щоб дістати катану, ти все одно встигнеш нанести свій удар випередивши супротивника.

Якщо в ближньому бою ти попав по супротивнику зі зброєю, то він отримує штраф -2 до своїх дальнобійних атак. Цей ефект не сумується з кожною наступною успішною атакою. Також персонаж отримує бонус +2 до кидка, якщо ціль не готова до ближнього бою або ж непідходяще озброєна (вогнепальна зброя буде тільки заважати в ближньому бою).

Атаки голими руками мають d6 кидок пошкоджень, імпровізована чи “побутова” зброя (кастети, бейсбольні бити, арматура) має кидок пошкоджень d6+1. Летальна холодна зброя (бойові ножі, нунчаки, катани) має кидок пошкоджень d6+2.

Базові ситуації Мод.
Ціль не готова до бою +2
Потужний удар -2
Агресивний стиль/Карате Кидок ушкоджень
Звичайна серія ударів d6
Потужний удар d6+2
Захисний стиль/Айкідо Ефект
Придушення чи захоплення Ціль стає знерухомлена. Наступного раунду опоненти мають пройти зустрічну перевірку, при успіху цілі вона виривається й готова діяти наступного раунду, а при провалі вона має пройти перевірку волі чи втратити свідомість.
Кидок через себе Персонаж перекидує ціль через себе й кидає на декілька метрів. Прийом має кидок ушкоджень d6 чи d6+2 у випадку, якщо ціль падає на небезпечну поверхню. Після цього ціль має витратити раунд щоб стати на ноги.

Бойовий дух #

При кожній смерті чи отриманні значимої кількості поранень, персонажі рефері мають прийти перевірку бойового духу й кинути звичні 2d6 зі складністю 7+. Якщо це профі, що натаскані на такі конфлікти, то складність 5+, якщо ж це менш досвідчена група, то складність 9+. При першому провалі група буде діяти більш пасивно і переходити в оборону, а при другому — намагатись здатись чи втікти.

Ефекти пошкоджень #

Пошкодження Ефект Пояснення
1-3 Удар 1 оглушення без додаткових ефектів
4-5 Стус 2 оглушення і -2 до наступного кидка
6-9 Поранення Перевірка волі й при провалі не може діяти 2 раунда. -2 до всіх кидків, поки не буде вилікований. Перевірка волі кожні півгодини і при провалі персонаж отримує ще одне поранення. Коли персонаж отримує 2 рани, він опиняється присмерті
10-13 Присмерті Напівнесвідомий стан, близький до смерті. Перевірка волі кожну хвилину і смерть при провалі (кожні півгодини після надання першої допомоги).
14+ Смерть Скоріш за все кінець, єдина надія на послуги реконструкції.

Персонаж втрачає свідомість після 5 оглушень. Через півгодини чи після отримання медичної допомоги (або пари стусанів і холодної води) він приходить в себе, зберігаючи 1 оглушення. Якщо в цей же день він знову вирубився, то далі прийде до тями вже з 2 оглушеннями ітд.

Критичні попадання #

У бою критичні успіхи під час атаки збільшують рівень пошкоджень по персонажу на одну ступінь. Таким чином, викинувши на пошкодження “7 - Поранення”, рівень пошкоджень зміститься на один й ціль атаки одразу опинеться “Присмерті”.