Бойові зіткнення #
Битви в “Дзайбацу” — це стрімкі сутички тривалістю не більше пари хвилин, протягом яких всіх навколо оточує дощ з куль, обламки бетону, тріснуте скло, летючі осколки й пороховий дим. Пам’ятай що це не варгейм та завершуй битву швидше, ніж гравці зрозуміють, що взагалі сталося — прямо як в реальності.
Все в бою розбите на 10-секундні бойові «раунди», які відбуваються практично одночасно. Спершу опрацьовується ближній бій, потім стрілянина, а потім пересування та все інше. Персонажі можуть пройти 10 м або пробігти 20 м за раунд (рухаються вдвічі менше, якщо виконують якусь дію).
Якщо два персонажі стріляють один в одного і влучають, вони обидва отримують поранення. Досвідчені стрільці мають діяти розумно, щоб збільшити свої шанси на успіх, наприклад використовувати засідки чи інші тактичні маневри.
Порядок дій |
---|
1. Ближній бій |
2. Дальній бій |
3. Рух та все інше |
Засідки та зненацькість #
Якщо одна сторона може застати іншу зненацька, наприклад влаштувавши засідку, то протягом першого бойового раунду супротивник не може діяти. Починаючи з другого раунду бойове зіткнення відбувається за загальними правилами. Якщо в ситуації неочевидно, чи одна сторона зможе застати іншу зненацька, тут можна зробити зустрічну перевірку, додаючи до кидка бонуси за наявність підходящих навичок.
Якщо ж в ситуації взагалі неочевидно, чи може одна сторона хоча б спробувати застати іншу зненацька, наприклад під час випадкової зустрічі, можна скористатись наступною табличкою.
d6 | Готовність сторін |
---|---|
1-2 | Сторона гравців завчасно дізналась про супротивника й має час на підготовку |
3-4 | Сторона супротивника дізналась про персонажів гравців та може виконати якісь дії |
5-6 | Обидві сторони не очікують одна одну та зістрічаються абсолютно непідготовленими |
Дістати зброю #
Щоб дістати будь-яку зброю та зняти її з запобіжника, в тому числі вихопити холодну зброю з піхов, необхідно витратити на це один бойовий раунд. В цей же час персонаж може рухатися, ховатися за укриття чи навпаки почати зближати дистанцію. Вміння Іайдо дозволяє вихоплювати зброю миттєво.
Перестрілки #
Щоб атакувати ворога з вогнепальною зброєю, необхідно успішно пройти перевірку відповідного вміння. До перевірки навички можуть бути застосовані такі модифікатори:
Ситуація | Мод. |
---|---|
Ціль поза зоною ураження | -2 |
Ціль в рухомому транспорті | -2 |
Стрільба на близькій відстані | +1 |
Один раунд прицілювання | +2 |
Ціль на видноті без укритя | +2 |
Стрільба ведеться в упор | +3 |
Модифікатори з одним знаком не додаються і завжди вибирається лише один найбільш значущий фактор.
У випадку успіху гравець робить кидок пошкоджень, що відповідає його зброї (наприклад 2d6 для пістолета) й співставляє значення з таблицею ефектів пошкоджень, щоб визначити як сильно постраждала ціль від атаки.
Боєприпаси #
Щоб спростити підрахунки в грі й підтримувати швидкий темп бою, не варто окремо відслідковувати витрату боєприпасів кожного раунду. Замість цього критичний привал під час атаки буде значити, що пістолет “клацнув” й необхідно потратити раунд на перезарядку. Якщо ж критичний провал стався під час першого кидка атаки, то можна вважати, що зброю заклинило чи сталась осічка. Тепер замість того, щоб рахувати кожну випущену кулю, у вас буде багато драматичних моментів заклинювання зброї та ненаграної паніки!
Бойові мистецтва та холодна зброя #
Хіба вміння рукопашного бою не втратили актуальності в епоху вогнепальної зброї? Не зовсім. Поки ворог вихоплює зброю, ти цілком встигнеш ударити його кулаками. І навіть потративши час щоб дістати катану, ти все одно встигнеш нанести свій удар випередивши супротивника.
Якщо в ближньому бою ти попав по супротивнику зі зброєю, то він отримує штраф -2 до своїх дальнобійних атак. Цей ефект не сумується з кожною наступною успішною атакою. Також персонаж отримує бонус +2 до кидка, якщо ціль не готова до ближнього бою або ж непідходяще озброєна (вогнепальна зброя буде тільки заважати в ближньому бою).
Атаки голими руками мають d6 кидок пошкоджень, імпровізована чи “побутова” зброя (кастети, бейсбольні бити, арматура) має кидок пошкоджень d6+1. Летальна холодна зброя (бойові ножі, нунчаки, катани) має кидок пошкоджень d6+2.
Базові ситуації | Мод. |
---|---|
Ціль не готова до бою | +2 |
Потужний удар | -2 |
Агресивний стиль/Карате | Кидок ушкоджень |
---|---|
Звичайна серія ударів | d6 |
Потужний удар | d6+2 |
Захисний стиль/Айкідо | Ефект |
---|---|
Придушення чи захоплення | Ціль стає знерухомлена. Наступного раунду опоненти мають пройти зустрічну перевірку, при успіху цілі вона виривається й готова діяти наступного раунду, а при провалі вона має пройти перевірку волі чи втратити свідомість. |
Кидок через себе | Персонаж перекидує ціль через себе й кидає на декілька метрів. Прийом має кидок ушкоджень d6 чи d6+2 у випадку, якщо ціль падає на небезпечну поверхню. Після цього ціль має витратити раунд щоб стати на ноги. |
Бойовий дух #
При кожній смерті чи отриманні значимої кількості поранень, персонажі рефері мають прийти перевірку бойового духу й кинути звичні 2d6 зі складністю 7+. Якщо це профі, що натаскані на такі конфлікти, то складність 5+, якщо ж це менш досвідчена група, то складність 9+. При першому провалі група буде діяти більш пасивно і переходити в оборону, а при другому — намагатись здатись чи втікти.
Ефекти пошкоджень #
Пошкодження | Ефект | Пояснення |
---|---|---|
1-3 | Удар | 1 оглушення без додаткових ефектів |
4-5 | Стус | 2 оглушення і -2 до наступного кидка |
6-9 | Поранення | Перевірка волі й при провалі не може діяти 2 раунда. -2 до всіх кидків, поки не буде вилікований. Перевірка волі кожні півгодини і при провалі персонаж отримує ще одне поранення. Коли персонаж отримує 2 рани, він опиняється присмерті |
10-13 | Присмерті | Напівнесвідомий стан, близький до смерті. Перевірка волі кожну хвилину і смерть при провалі (кожні півгодини після надання першої допомоги). |
14+ | Смерть | Скоріш за все кінець, єдина надія на послуги реконструкції. |
Персонаж втрачає свідомість після 5 оглушень. Через півгодини чи після отримання медичної допомоги (або пари стусанів і холодної води) він приходить в себе, зберігаючи 1 оглушення. Якщо в цей же день він знову вирубився, то далі прийде до тями вже з 2 оглушеннями ітд.
Критичні попадання #
У бою критичні успіхи під час атаки збільшують рівень пошкоджень по персонажу на одну ступінь. Таким чином, викинувши на пошкодження “7 - Поранення”, рівень пошкоджень зміститься на один й ціль атаки одразу опинеться “Присмерті”.